Specjalizacja trenerska
Pedagog, surdo- i oligofrenopedafgog, terapeuta pedagogiczny, trener oświaty (szkolenia dla rad pedagogicznych), trener ( kompetencje miękkie, radzenie sobie ze stresem, automotywacja, wypalenie zawodowe i inne dla firm), prowadzi kursy dla wychowawców i kierowników wypoczynku, współpracuje z wyższymi uczelniami, gdzie prowadzi zajęcia na studiach licencjackich i podyplomowych, praktyk, pracuje w Społecznej Szkole Podstawowej (wicedyrektor, pedagog, i specjalista), realizator Szkoły dla Rodziców i Wychowawców (warsztaty umiejętności wychowawczych), prywatnie mama 3 dorosłych synów, w tym jeden z ADHD :), lubi nordic walking i ptasie mleczko wedlowskie śmietankowe 😉
Wykształcenie
- Uniwersytet Wrocławski; studia magisterskie; kierunek: Pedagogika, pedagogika opiekuńcza
- Stopień nauczyciela mianowanego uzyskany w 2010 roku
- Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Akademia Trenera
- Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu; studia podyplomowe: terapia pedagogiczna
- Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu; studia podyplomowe: organizacja i zarządzanie oświatą
- Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie; studia podyplomowe: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogika
- Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie; studia podyplomowe: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
- Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie; studia podyplomowe: surdopedagogika
- Instytut Zdrowia Psychicznego – Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie
Kursy i Szkolenia
- Kurs kierowników wycieczek szkolnych
- Kurs kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
- Szkolenie I i II części Kinezjologii Edukacyjnej “Brain Gym”
- Realizator Szkoły dla Rodziców i Wychowawców
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie: Dziecko z zaburzoną więzią
- Fundacja Miejsce Ludzi: Wprowadzenie założeń porozumienia bez przemocy, rozwiązywania konfliktów metodą SNO i wspierającego reagowania na złość
- Profilaktyka agresji, przemocy i cyberprzemocy w szkole
- Wychowawca online – czy warto ją prowadzić i jak to zrobić „po nowemu”?