Małgorzata Trybuś
Pedagog, właściciel firmy świadczącej usługi szkoleniowo-rozwojowe, introwertyk wyuczony zachowań ekstrawertywnych, entuzjasta wszelkich podróży: po świecie fizycznym, świecie wiedzy i koncepcji, świecie emocji, świecie ludzkiego umysłu. Humanista z mózgiem ścisłowca, taka która w drodze do pracy wysłucha wykładu W. Eichelbergera a w drodze powrotnej nie pogardzi rozważaniami A.Dragana o czarnych dziurach. Uwielbia szukać niekonwencjonalnych rozwiązań towarzysząc innym w rozwoju, ale również jak zamontować dwumetrowej wysokości drzwi w piwnicy w otworze 1,8m bez kucia. Od młodości jest wierna duchowości, medytacji, sudoku i muzyce klasycznej w nowoczesnej aranżacji.
Specjalizacja trenerska:
- Specjalizuje się w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwojem kompetencji miękkich, zarządzaniem grupą, komunikacją interpersonalną.
Pedagog, coach, trener asertywności i terapii systemowej. Na co dzień pracuje z młodzieżą w szkole średniej i nauczycielami oraz rodzicami, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką szkolną. Od początku pracy zawodowej wspomaga, szkoli i udziela konsultacji nauczycielom z zakresu zarządzaniem grupą klasową, komunikacją interpersonalną, wspieraniem rozwoju uczniów. Jest współautorem multimedialnego programu profilaktycznego, innowacyjnych programów nauczania. Prowadzi również programy rozwojowe z obszaru life coachingu. Od 1996 r. prowadzi warsztaty, wykłady i konsultacje dla nauczycieli w ramach współpracy z ośrodkami doskonalnenia nauczycieli i uczelniami wyższymi.
- Studia pięcioletnie magisterskie – resocjalizacja
- Studia podyplomowe z doradztwa zawodowego, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z socjoterapią, oligorenopedagogiki.
- Szkolenia z uprawnieniami trenerskimi: trening asertywności, terapia systemowa, coaching,
- Kursy z neurolingwistycznego programowania, kinezjologi edukacyjnej, metody W. Scherborne, gier dydaktycznych w doradztwie zawodowym.
- Współautor innowacji – Innowacje z zakresu pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach 1-3 w oiparciu o metodę M.Montessori, Kinezjologię edukacyjna, Integrację sensoryczna i stymulację polisensoryczną.
- Współautor innowacji uczeń przerósł mistrza oparta na pracy metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej.
- Współautor programu multimedialnego – profilaktycznego Eduterapeutika problemy wychowawcze do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Medal Komisji Edukacji Narodowej,
- Brążowy Krzyż Zasługi dla Rzeczpospolitej, Nagroda Prezydenta Miasta Poznania.
Trafione wybory. Doradztwo zawodowe dla uczniów ze SPE
Jak odróżnić zaburzenia nastroju, depresję od buntu i lenistwa. Wsparcie ucznia z zaburzeniami nastroju.
Oligofrenopedagogika: studia podyplomowe lub kurs doskonalący //opłata rekrutacyjna//
Wsparcie ucznia z zaburzeniami nastroju
Coraz więcej dzieci i młodzieży choruje na depresję i zaburzenia nastroju. Jednocześnie w Polsce kultura dbania o zdrowie psychiczne dopiero się rozwija i często brakuje rodzicom, nauczycielom, młodym ludziom wiedzy z tego zakresu, co powoduje bagatelizowanie problemu lub udzielanie nieskutecznego wsparcia. Przed nauczycielami pojawiają się trzy podstawowe zadania. Po pierwsze umiejętności diagnostyczne: jak odróżnić zwykłe lenistwo, zły nastrój od zaburzeń depresyjnych, po drugie: rozpoczęcie współpracy z rodziną, w celu uzyskania pomocy medycznej (farmakologicznej, psychiatrycznej, terapeutycznej) i po trzecie: własny rozwój – jak samemu rozmawiać, wspierać i zindywidualizować pracę z takim uczniem. Poznaj konkretne narzędzia i wskazówki, które pozwolą Ci efektywnie reagować na te wyzwania.
- jak rozpoznać depresję w warunkach szkolnych i odróżnić ją od innych symptomów zaburzeń nastroju
- jak przeprowadzić wywiad diagnostyczny z rodzicem
- jak rozpocząć współpracę z rodzicem w celu udzielenia efektywnego wsparcia dziecku
- jak rozmawiać z uczniem cierpiącym na depresję
- jak indywidualizować pracę z takim uczniem, w celu wsparcia procesu leczenia
- Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
- Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
- Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
- Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
- Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)
Aby zamówić szkolenie wypełnij formularz: KLIK. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni.