Aleksandra Nowak
Od 13 lat jej nadrzędnym celem w edukacji jest przygotowanie młodego człowieka do szczęśliwego życia w społeczeństwie. Stanowcza, zdecydowana, liderka zespołu, wieczna studentka. Prywatnie szczęśliwa żona Wiktora, mama dwójki dzieci Stanisława i Antoniny, właścicielka posokowca bawarskiego Bili oraz fanka Klubu Piłki Ręcznej Wolsztyniak Wolsztyn. Wolny czas spędza z rodziną, przyjaciółmi lub na wyjazdach, tych krótkich i długich, uwielbia organizować imprezy.
Specjalizacja trenerska:
- Specjalne Potrzeby Edukacyjne
- Relacje międzyludzkie
- Organizacja pracy w szkole
- Nauczycielka języka polskiego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
- Terapeutka osób ze SPE
- Dyrektor Szkoły Podstawowej
- Entuzjastka holistycznego nauczania, kładącego nacisk na umiejętność społeczne
Początkująca trenerka edukacji
- Filologia polska,
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogika,
- Tyflopedagogika
- Surdopedagogika
- Logopedia
- Psychologia – w trakcie
- Trener wygrywającej edukacji
- „Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD”
- „Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i
młodzieży” - „Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym”
„Samouszkodzenia – jak pracować z młodym człowiekiem i jego otoczeniem?” - Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – praktyczne rozwiązania
- Ocenianie wewnątrzszkolne – prawo i praktyka
Milczenie jest wrogiem dzieciństwa – jak przygotować zgodne z prawem Standardy Ochrony Małoletnich?
SPE – sfera papierologii edukacyjnej, czyli sprawdzony przepis na IPET i WOPFU
Ocena jest zupą czyli po co nam wyniki?
Kompetencje dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobów oceniania wewnątrzszkolnego powinny być bardzo rozbudowane. Oceny to nie cyfry, to składowa wielu czynników, o których często zapominamy, szczególnie w czasie nawału pracy na koniec roku szkolnego. Podczas rady szkoleniowej pokażemy, że wyniki uczniów, to nasz sukces, albo nasza porażka. Zastanowimy się wspólnie, co wniesie ocena niedostateczna w życiu ucznia. Czy w ogóle zagrożenia są nam potrzebne? W czasie szkolenia przedstawione zostaną sposoby rozmowy o uzyskanych ocenach z przedmiotów i z zachowania. Wskażemy również, o czym należy pamiętać pod względem prawnym, wstawiając oceny. Szkolenie oparte na przykładach z życia wziętych.
- Ocena jest jak zupa, czyli co się na nią składa?
- Zagrożenie, co wnosi w życiu ucznia?
- Jak uzasadnić ocenę z zachowania, czyli rozmowa z uczniem i rodzicami.
- Dlaczego warto, aby uczniowie mogli poprawiać swoje oceny?
- Błędy popełniane przez nauczycieli w czasie oceniania uczniów.
- Zasady rozmowy z uczniami i rodzicami o wynikach.
- Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
- Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
- Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
- Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
- Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)
- Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 100 km od Wolsztyna. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem.
Aby zamówić szkolenie wypełnij formularz: KLIK. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni.