Sfera trenera – Agnieszka Jelińska-Hok

Agnieszka Jelińska - Hok

agnieszka jelińska-hok

Wulkan enregii, pasjonatka życia, pełna sprzeczności, z wrażliwą, empatyczna duszą. Zafiksowana na zmianę świata (również tego edukacyjnego), na aktywność fizyczną, zdrowe odżywianie (choć uwielbiająca słodycze) oraz wolontariat. Wolontariuszka Drużyny Szpiku oraz do niedawna wolontariuszka-bajkoterapeutka Fundacji Zaczytani. Twórca i opiekun Szkolnego Klubu Wolontariusza “Podziel się Sercem”. Edukacyjnie jestem dyplomowanym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, pedagogiem, terapeutą pedagogicznym, trenerem edukreatywnosci, trenerem umiejętnosci społecznych i trenerem oświaty.  Jej celem jest stworzenie Szkoły Marzeń z Sercem. Szkoły, w której każdy z czterech podmiotów czuje się bezpiecznie i w której w atmosferze bezpieczeństwa, poczucia dobrostanu, spokoju dochodzi do spokojnego, zrównoważonego rozwoju i wzrastania- Uczniów, Nauczycieli, Rodziców i Dyrekcji (też nauczycieli). Oddaje się temu również pracując jako wicedyrektor.

Specjalizacja trenerska:

Zajmuje się rozwojem kompetencji miękkich oraz szeroko pojętą relacyjnoscią, motywacją, wypaleniem zawodowym i stresem, kompetencjami wychowawczymi, a dodatkowo obszarami przemocy oraz mediacji.

Czy uczeń potrzebuje cyfrowej oceny, by się rozwijać? Czy oceny, średnie arytmetyczne, średnie ważone są naprawdę narzędziem motywującym? I czy to one przyczynią się do podniesienia wyników nauczania i do wyższych wyników na testach ósmoklasisty czy podczas matur? Czy słoneczka, uśmiechnięte buźki, naklejki etc w edukacji wczesnoszkolnej są dobrym pomysłem na odejście od oceniania? To zestaw pytań z oczywistą odpowiedzią. Jeśli więc szukacie innego sposobu, by skutecznie motywować, dawać uczniom informacje o ich postępach i ich doceniać oraz czynić to wszystko w zgodzie z prawem oświatowym to jest to szkolenie dla Was. 

  • Ocenianie w świetle prawa oświatowego:
    • analiza zapisów Ustawy o Systemie Oświaty
    • analiza zapisów rozporządzenia w sprawie oceniania
  • Mity i fakty o ocenianiu- nasze wewnętrzne przekonania
  • Cele i funkcje oceniania
  • Błędy w szkolnych statutach
  • Co jest najważniejsze w szkole?
  • Czy sprawdzian i kartkówka jest podstawowym narzędziem oceniania?
  • Sposoby przekazywania rodzicom informacji o postępach ucznia, bez odsyłania do cyfrowych ocen w dzienniku elektronicznym
  • Baza gotowych narzędzi– podpowiedzi jak oceniać bez oceny

Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 80 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Aby zamówić szkolenie wypełnij formularz: KLIK. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Edukacja to Twoja pasja? Nie przegap szkoleń, które mogą Cię zainteresować!

Zostaw nam swoje imię i adres e-mail, a będziemy Cię informować o nowych webinarach, kursach, otwieranych naborach na studia i innych wydarzeniach Progresfery.

Swoją zgodę zawsze możesz wycofać jednym kliknięciem.

#NauczycielomJutra #DlaSzkołyzPomysłem