Sfera trenera – Agnieszka Jelińska-Hok

Agnieszka Jelińska - Hok

agnieszka jelińska-hok

Wulkan enregii, pasjonatka życia, pełna sprzeczności, z wrażliwą, empatyczna duszą. Zafiksowana na
zmianę świata (również tego edukacyjnego), na aktywność fizyczną, zdrowe odżywianie (choć
uwielbiająca słodycze) oraz wolontariat. Wolontariuszka Drużyny Szpiku oraz do niedawna
wolontariuszka-bajkoterapeutka Fundacji Zaczytani. Twórca i opiekun Szkolnego Klubu Wolontariusza
“Podziel się Sercem”. Edukacyjnie jest dyplomowanym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej,
pedagogiem, terapeutą pedagogicznym, trenerem edukreatywnosci, trenerem umiejętnosci
społecznych i trenerem oświaty oraz mediatorem rodzinnym.  Łączy wiedzę natury prawniczej z
miękkimi umiejętnościami. Jej celem jest stworzenie Empatycznej Szkoły Marzeń. Szkoły, w której na
pierwszym miejscu stawiane są relacje- jako fundament efektywnej nauki. Szkoły, która jest swoistą
„rozwojownią”, w której każdy z czterech podmiotów czuje się bezpiecznie i w której w atmosferze
bezpieczeństwa, spokoju, wsparcia, dbałości o dobrostan dochodzi do spokojnego, zrównoważonego
rozwoju i wzrastania- Uczniów, Nauczycieli, Rodziców i Dyrekcji (też nauczycieli). Oddaje się temu
całkowicie pracując jako dyrektor.

Zajmuje się rozwojem kompetencji miękkich oraz szeroko pojętą relacyjnoscią, motywacją,
wypaleniem zawodowym i stresem, kompetencjami wychowawczymi, a dodatkowo obszarami
przemocy oraz mediacji. Wspiera również w tworzeniu „żywych” dokumentów szkolnych, które
pomagają, a nie są przeszkodą lub tylko martwymi zapisami. Zajmuje się prowadzeniem szkół w
procesie dokonywania zmian.

Specjalizacja trenerska:

Zajmuje się rozwojem kompetencji miękkich oraz szeroko pojętą relacyjnoscią, motywacją, wypaleniem zawodowym i stresem, kompetencjami wychowawczymi, a dodatkowo obszarami przemocy oraz mediacji.

Czy uczeń potrzebuje cyfrowej oceny, by się rozwijać? Czy oceny, średnie arytmetyczne, średnie ważone są naprawdę narzędziem motywującym? I czy to one przyczynią się do podniesienia wyników nauczania i do wyższych wyników na testach ósmoklasisty czy podczas matur? Czy słoneczka, uśmiechnięte buźki, naklejki etc w edukacji wczesnoszkolnej są dobrym pomysłem na odejście od oceniania? To zestaw pytań z oczywistą odpowiedzią. Jeśli więc szukacie innego sposobu, by skutecznie motywować, dawać uczniom informacje o ich postępach i ich doceniać oraz czynić to wszystko w zgodzie z prawem oświatowym to jest to szkolenie dla Was. 

  • Ocenianie w świetle prawa oświatowego:
    • analiza zapisów Ustawy o Systemie Oświaty
    • analiza zapisów rozporządzenia w sprawie oceniania
  • Mity i fakty o ocenianiu- nasze wewnętrzne przekonania
  • Cele i funkcje oceniania
  • Błędy w szkolnych statutach
  • Co jest najważniejsze w szkole?
  • Czy sprawdzian i kartkówka jest podstawowym narzędziem oceniania?
  • Sposoby przekazywania rodzicom informacji o postępach ucznia, bez odsyłania do cyfrowych ocen w dzienniku elektronicznym
  • Baza gotowych narzędzi– podpowiedzi jak oceniać bez oceny

Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 80 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Aby zamówić szkolenie wypełnij formularz: KLIK. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Wewnątrzszkolny system oceniania zachowania w Waszej szkole jest niedopasowany do realiów pracy z uczniami i dobrze byłoby go zmienić? Sprawdźcie gotowe rozwiązania od Dyrektorki szkoły, która już dokonała zmiany systemu i opowie Wam, jak znacznie ułatwić ocenianie z zachowania. Szkolenie adresowane jest do nauczycielek, nauczycieli, dyrektorek i dyrektorów, specjalistów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy widzą potrzebę zmian i których „gniotą” skostniałe systemy oceniania zachowania uczniów.

  • Ocenianie w świetle prawa oświatowego:
    • analiza zapisów Ustawy o Systemie Oświaty
    • analiza zapisów rozporządzenia w sprawie oceniania
    • Błędy w szkolnych statutach
  • „Dostajesz -25 punktów!”, czyli czemu służy ocena:
    • Mity i fakty o ocenianiu – nasze wewnętrzne przekonania
    • Cele i funkcje oceniania
    • Co jest najważniejsze w szkole?
  • Nie to co mamy, czyli co – gotowy pomysł na zmianę systemu:
    • W jaki sposób sporządzić dobry i zgodny z prawem dokument dotyczący oceniania?
    • Przedstawienie i omówienie dokumentu
    • Zestaw wskazówek – jak taki system tworzyć, modyfikować i wprowadzać w życie.
    • Ewaluacja nowego systemu oceny zachowania

Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 80 km od Poznania. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem. 

Aby zamówić szkolenie wypełnij formularz: KLIK. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni. 

Edukacja to Twoja pasja? Nie przegap szkoleń, które mogą Cię zainteresować!

Zostaw nam swoje imię i adres e-mail, a będziemy Cię informować o nowych webinarach, kursach, otwieranych naborach na studia i innych wydarzeniach Progresfery.

Swoją zgodę zawsze możesz wycofać jednym kliknięciem.

#NauczycielomJutra #DlaSzkołyzPomysłem