Agnieszka Jelińska - Hok
Wulkan enregii, pasjonatka życia, pełna sprzeczności, z wrażliwą, empatyczna duszą. Zafiksowana na zmianę świata (również tego edukacyjnego), na aktywność fizyczną, zdrowe odżywianie (choć uwielbiająca słodycze) oraz wolontariat. Wolontariuszka Drużyny Szpiku oraz do niedawna wolontariuszka-bajkoterapeutka Fundacji Zaczytani. Twórca i opiekun Szkolnego Klubu Wolontariusza „Podziel się Sercem”. Edukacyjnie jestem dyplomowanym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, pedagogiem, terapeutą pedagogicznym, trenerem edukreatywnosci, trenerem umiejętnosci społecznych i trenerem oświaty. Jej celem jest stworzenie Szkoły Marzeń z Sercem. Szkoły, w której każdy z czterech podmiotów czuje się bezpiecznie i w której w atmosferze bezpieczeństwa, poczucia dobrostanu, spokoju dochodzi do spokojnego, zrównoważonego rozwoju i wzrastania- Uczniów, Nauczycieli, Rodziców i Dyrekcji (też nauczycieli). Oddaje się temu również pracując jako wicedyrektor.
Specjalizacja trenerska:
Zajmuje się rozwojem kompetencji miękkich oraz szeroko pojętą relacyjnoscią, motywacją, wypaleniem zawodowym i stresem, kompetencjami wychowawczymi, a dodatkowo obszarami przemocy oraz mediacji.
- Od 2004 r. kurator sądowy w pionie karnym.
- W latach 2007-2009 specjalista ds przemocyw rodzinie w Zespole ds przemocy.
- W latach 2016- 2020 wykładowczyni na kierunkach pedagogika oraz resocjalizacja w jednej z poznańskich wyższych szkół.
- Od 2011r. nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terpaeuta pedagogiczny oraz trener umiejętności społecznych i trener edukreatywności.
- Od 2013r. trener oświaty.
- Od 2020r. w tej samej szkole wicedyrektor.
- Szkoła Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Pracowników Służb Społecznych- pracownik socjalny,
- Studia magisterskie UAM Pedagogika- mgr pedagogiki,
- Studia Podyplomowe: Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne,
- Studia Podyplomowe: Terapia Pedagogiczna,
- Studia Podyplomowe: Organizacja i zarządzanie oświatą,
- Studia Podyplomowe: Trener oświaty
- Uczestniczy w wielu warsztatach, szkoleniach i kursach podnosząc swoje kwalifikacje (Trener Umiejętności Społecznych,
- Trener Edukreatywności, Mediator Rodzinny). Doskonali swoją wiedzę i umiejętności zwłaszcza w obszarach agresji, przemocy, mediacji, asertywności, współpracy (również tej z rodzicami), kompetencji wychowawczych.
- Bliskie jej są elementy Planu Daltońskiego, NVC, pozytywnej dyscypliny i pedagogiki korczakowskiej.
- Autorka innowacji: „Nasze Małe Wielkie Emocje”, „Różni, ale równi i wyjątkowi” oraz „Edukacja mózgu bez edukacji serca, nie jest w ogóle edukacją”. Pomysłodawczyni, twórca i opiekun Szkolnego Klubu Wolontariusza „Podziel się Sercem”.
- Pomysłodawczyni i prowadząca Szkołę dla Rodziców oraz Szkołę dla Nauczycieli. W okresie edukacji zdalnej twórczyni i prowadząca „Pogotowie Emocjonalne” dla uczniów i rodziców oraz cykliczne spotkania wsparciowe „Wieczorne pogaduchy i poczytanki”.
- Organizator na terenie Poznania ogólnopolskiej akcji bicia Rekordu Giunessa na przeprowadzenie największej lekcji zdrowego śniadania.
- Organizator cyklicznych akcji „Tygodnia Matematyki w Kswerku” oraz „Eko-tygodnia w Ksawerku” i wielu innych. Pomysłodawczyni „Zielonej klasy Profesora Suma” na współorganizowanej z Dyrektorem pierwszej w Poznaniu szkolnej ścieżki ekologicznej.
Jak oceniać bez oceniania - co zamiast oceny cyfrowej?
Kompetencje dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobów oceniania wewnątrzszkolnego powinny być bardzo rozbudowane. Oceny to nie cyfry, to składowa wielu czynników, o których często zapominamy, szczególnie w czasie nawału pracy na koniec roku szkolnego. Podczas rady szkoleniowej pokażemy, że wyniki uczniów, to nasz sukces, albo nasza porażka. Zastanowimy się wspólnie, co wniesie ocena niedostateczna w życiu ucznia. Czy w ogóle zagrożenia są nam potrzebne? W czasie szkolenia przedstawione zostaną sposoby rozmowy o uzyskanych ocenach z przedmiotów i z zachowania. Wskażemy również, o czym należy pamiętać pod względem prawnym, wstawiając oceny. Szkolenie oparte na przykładach z życia wziętych.
- Ocena jest jak zupa, czyli co się na nią składa?
- Zagrożenie, co wnosi w życiu ucznia?
- Jak uzasadnić ocenę z zachowania, czyli rozmowa z uczniem i rodzicami.
- Dlaczego warto, aby uczniowie mogli poprawiać swoje oceny?
- Błędy popełniane przez nauczycieli w czasie oceniania uczniów.
- Zasady rozmowy z uczniami i rodzicami o wynikach.
- Forma szkolenia: online (2 godziny zegarowe) lub stacjonarnie (2-3 godziny zegarowe)
- Warsztatowa forma zajęć, dzięki temu szkolenie ma praktyczny charakter
- Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu otrzyma papierowe zaświadczenie zgodne z wymaganiami MEiN (mamy akredytację KO)
- Po szkoleniu przekazujemy obszerne materiały w PDF, zawierające obszerny opis treści ze szkolenia oraz ich rozszerzenie
- Cena szkolenia: forma stacjonarna (klik), forma online (klik)
- Na szkolenia stacjonarne trenerka dojeżdża do około 100 km od Wolsztyna. W przypadku większej odległości – prosimy o wybór szkolenia online lub kontakt z naszym sekretariatem.
Aby zamówić szkolenie wypełnij formularz: KLIK. Skontaktujemy się w celu doprecyzowania szczegółów w przeciągu maksymalnie 3 dni.