Back

Logowanie do webinaru na żywo

  1. Przejdź na platformę edukacyjną (Link: https://szkolenia.progresfera.edu.pl/)
  2. Zaloguj się na swoje konto przy pomocy maila oraz hasła, które generowałeś/aś przy zapisie
  3. Przejdź do zakładki ,,Twoje konto
  4. Wybierz szkolenie, na które się zapisałeś/aś
  5. Przejdź do zakładki „Program kursu
  6. Kliknij na datę szkolenia (Część 1.1)
  7. Wpisz swoje imię i email
  8. Kliknij “wejdź”
  9. Gotowe! Jesteś na szkoleniu 😊

Dostęp do kursu interaktywnego

  1. Przejdź na platformę edukacyjną (Link: https://szkolenia.progresfera.edu.pl/)
  2. Zaloguj się na swoje konto przy pomocy maila oraz hasła, które generowałeś/aś przy zapisie
  3. Przejdź do zakładki ,,Twoje konto
  4. Wybierz kurs, na który się zapisałeś/aś
  5. Przejdź do zakładki „Program kursu
  6. Program kursu zawiera poszczególne fragmenty nagrania ze szkolenia oraz ćwiczenia interaktywne. Klikając, np. na „Część 1.1” przejdziesz do pierwszej części nagrania, a klikając na „Część 1.2” zostaniesz przekierowany do panelu z ćwiczeniem interaktywnym. Analogicznie można odtworzyć pozostałe części nagrania oraz wziąć udział w pozostałych ćwiczeniach z danego kursu.

Pobieranie materiałów ze szkolenia/z kursu

  1. Przejdź na platformę edukacyjną (Link: https://szkolenia.progresfera.edu.pl/)
  2. Zaloguj się na swoje konto przy pomocy maila oraz hasła, które generowałeś/aś przy zapisie
  3. Przejdź do zakładki ,,Twoje konto
  4. Wybierz kurs, na który się zapisałeś/aś
  5. Przejdź do zakładki „Program kursu
  6. Rozwiń zakładkę „Materiały do pobrania” i kliknij na „Część 3.1*”. Zostaniesz przekierowany/a na stronę, na której pojawią się materiały z kursu. Materiały można pobrać klikając na ich nazwy lub ikony. Aby pobrać wszystkie materiały za jednym razem, kliknij przycisk ,,Pobierz wszystkie materiały dla uczestników kursu w ZIP”.

*Podane numery części są przykładowe (różnią się w zależności od wybranego szkolenia/kursu)

Wystawianie zaświadczenia

  1. Przejdź na platformę edukacyjną (Link: https://szkolenia.progresfera.edu.pl/)
  2. Zaloguj się na swoje konto przy pomocy maila oraz hasła, które generowałeś/aś przy zapisie
  3. Przejdź do zakładki ,,Twoje konto
  4. Wybierz kurs, na który się zapisałeś/aś
  5. Przejdź do zakładki „Program kursu
  6. Rozwiń zakładkę „Zaświadczenie” i kliknij na „Część 4.1*”. Zostaniesz przekierowany/a na stronę, w której musisz uzupełnić swoje dane do certyfikatu, czyli datę oraz miejsce urodzenia. Po wpisaniu danych, kliknij na przycisk ,,Chcę zapisać dane i wysłać zaświadczenie na swojego maila”.
  7. Zaświadczenie zostanie wysłane bezpośrednio na twojego maila. Sprawdź również SPAM!

*Podane numery części są przykładowe (różnią się w zależności od wybranego szkolenia/kursu)

Najczęstsze pytania uczestników webinarów/kursów

Aby otrzymać fakturę należy wypełnić poniższy formularz przy zapisie. Fakturę wysyłamy na podanego w zgłoszeniu maila w ciągu 1-2 dni roboczych. Termin na opłacenie faktury to 14 dni. Dostęp do webinaru/kursu przyznajemy w dniu wysłania faktury. W przypadku faktury na szkołę/przedszkole, płatnikiem jest zazwyczaj gmina/miasto, a odbiorcą szkoła/przedszkole.

Kodu rabatowego należy użyć przy zapisie. Miejsce na kod rabatowy znajduje się pod podsumowaniem zamówienia.

Biorąc fakturę na szkołę/przedszkole/firmę, dostęp do webinaru/kursu jest przyznawany z dniem wystawienia faktury. Wyjątkiem jest zakup webinaru tuż przed webinarem. Wówczas przyznajemy dostęp od razu, a fakturę dostarczamy dnia następnego.

Biorąc fakturę na osobę prywatną, dostęp do webinaru/kursu jest przyznawany z dniem zaksięgowania płatności. Płacąc przez przelewy24, zamówienie jest akceptowane od razu. Natomiast, płacąc przelewem tradycyjnym, zamówienie jest akceptowane po pojawieniu się płatności na naszym koncie bankowym.

Osoby, które nie wyraziły potrzeby otrzymania faktury, otrzymują dostęp do webinaru/kursu wraz z dniem zaksięgowania płatności. Płacąc przez przelewy24, zamówienie jest akceptowane od razu. Natomiast, płacąc przelewem tradycyjnym, zamówienie jest akceptowane po pojawieniu się płatności na naszym koncie bankowym.

Prosimy sprawdzić SPAM. Jeżeli potwierdzenie nie dotarło również do SPAM-u to prosimy o kontakt z nami: szkolenia@progresfera.edu.pl

Hasło można zmienić samodzielnie klikając na pytanie „Zapomniałeś hasło?” podczas logowania. Następnie w wyznaczonym polu wprowadź swój adres e-mail. Otrzymasz link do utworzenia nowego hasła poprzez e-mail, klikając w podany link, wprowadź nowe hasło i kliknij przycisk “Zresetuj hasło”.

Prosimy sprawdzić SPAM. Jeżeli faktura nie dotarła również do SPAM-u to prosimy o kontakt z nami: szkolenia@progresfera.edu.pl

Zaświadczenie przychodzi bezpośrednio na maila podanego przy zapisie. Prosimy sprawdzić również SPAM. Jeżeli zaświadczenia nie dotarło na maila to prosimy o kontakt z nami: szkolenia@progresfera.edu.pl

Jeżeli zaświadczenie zawiera błąd to prosimy o kontakt z nami: szkolenia@progresfera.edu.pl

Każdy webinar na żywo zostaje kolejno przekształcany w kurs interaktywny. Kurs interaktywny zakłada nagranie z webinaru, ćwiczenia, materiały do pobrania, generator zaświadczeń. Proces przekształcania webinaru na kurs trwa około tydzień. Każda osoba, która wykupiła dostęp do webinaru na żywo ma również dostęp do kursu interaktywnego. Dostęp przyznawany jest na 365 dni.

Dostęp do kursu interaktywnego jest przyznawany na 365 dni od dnia zaakceptowania zgłoszenia.

Zapis dodatkowej osoby na szkolenie nie może odbyć się poprzez konto osoby zapisującej. Można dokonać zapisu za inną osobę, ale musi odbyć się on identycznie jak w przypadku własnego zapisu. Wówczas przy zapisie należy podać imię, nazwisko oraz email osoby zainteresowanej uczestnictwem w danym webinarze/kursie. Podczas zapisu jest również miejsce na wpisanie hasła, które kolejno będzie niezbędne do logowania na platformie. Prosimy pamiętać o przekazaniu danych do logowania (email + hasło) osobie, którą zapisujemy.

Na naszej paltformie szkoleniowej nie ma możliwości zapisania kilku osób na wybrany webinar/kurs jednocześnie. Można dokonać zapisu za inną osobę, ale musi odbyć się on identycznie jak w przypadku własnego zapisu. Wówczas przy zapisie należy podać imię, nazwisko oraz email osoby zainteresowanej uczestnictwem w danym webinarze/kursie. Podczas zapisu jest również miejsce na wpisanie hasła, które kolejno będzie niezbędne do logowania na platformie. Prosimy pamiętać o przekazaniu danych do logowania (email + hasło) osobie, którą zapisujemy. Przy zapisie kilku osób z jednej placówki prosimy o kontakt szkolenia@progresfera.edu.pl – przyślemy kod rabatowy.

Zapraszamy do kontaktu! 🙂

szkolenia@progresfera.edu.pl

Mamy nadzieję, że instrukcja dołączenia do webinaru/kursu odpowiedziała na wszystkie Twoje pytania. Życzymy owocnej nauki! 🙂

Edukacja to Twoja pasja? Nie przegap nowych kursów dla siebie!

Będziemy Cię informować o naszych nowych webinarach i innych okazjach.

#Nauczycielom jutra #Dla szkoły z pomysłem