Regulamin sklepu internetowego NODN Progresfera:
§ 1 Definicje
- Sprzedawca – Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli “PROGRESFERA” przy AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o., ul. Szamarzewskiego 17/3, 60-514 Poznań, numer NIP: 783 16 81 271;
- Sklep Internetowy/Strona Sklepu – Sklep internetowy NODN Progresfera, dostępny pod adresem https://szkolenia.progresfera.edu.pl/, prowadzony przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli “PROGRESFERA” przy AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o. ul. Szamarzewskiego 17/3 60-514 Poznań, numer NIP: 783 16 81 271;
- Regulamin – obowiązujący Regulamin Sklepu Internetowego;
- Klient/Użytkownik – osoba fizyczna/osoba prawna/jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, wskazana w formularzu zamówienia i/lub w fakturze VAT;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży, zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem platformy, dostępnej w ramach Sklepu Internetowego;
- Zamówienie – zamówienie złożone przez Klienta za pośrednictwem formularza zamówienia, który dostępny jest na stronie Sklepu lub za pośrednictwem poczty email: odn@progresfera.edu.pl;
- Produkt elektroniczny/Usługa elektroniczna – Link dostępu do nagrania webinaru oraz materiałów szkoleniowych, dostępnych na stronie internetowej sklepu, bilet na szkolenie on-line/webinar realizowane przy udziale uczestników, prowadzone przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli “PROGRESFERA” przy AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o., ul. Szamarzewskiego 17/3. 60-514 Poznań, numer NIP: 783 16 81 271;
- Dowód zakupu – potwierdzenie zakupu/potwierdzenie dokonania wpłaty, Faktura VAT.
- Uczestnik – osoba fizyczna uczestnicząca w webinarze on-line lub osoba, która po zakupie nagrania webinaru zapozna się z jego treścią.
§2 Postanowienia ogólne
- Poniższy regulamin, określa zasady dokonywania przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Sklepu Internetowego, sprzedaży Produktów oraz Usług elektronicznych, jak również wzajemne prawa i obowiązki stron z tym związane.
- Regulamin udostępniany jest Klientowi nieodpłatnie, za pośrednictwem Strony Sklepu, w formie umożliwiającej Klientowi jego pozyskiwanie, odtwarzanie i utrwalanie.
- Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym, oznacza zapoznanie się, zaakceptowanie i przestrzeganie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz dokonanie Zamówienia na warunkach określonych w Regulaminie.
- Regulamin dostępny jest na stronie https://szkolenia.progresfera.edu.pl/regulamin dla każdego użytkownika Internetu.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień podczas realizacji zamówienia.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internetowej.
- Właścicielem sklepu internetowego, jest: Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli “PROGRESFERA”, przy AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o., ul. Szamarzewskiego 17/3 60-514 Poznań, numer NIP: 783 16 81 271.
- Strona internetowa Sklepu: https://szkolenia.progresfera.edu.pl, do prawidłowego działania, wymaga odpowiednio skonfigurowanego komputera, podłączonego do sieci Internet. Korzystanie z wybranych funkcji Strony Sklepu możliwe jest również przy użyciu tabletów i smartfonów.
- Platforma Clickmeeting, z której korzysta Sprzedawca w ramach prowadzenia szkoleń w formie online, wymaga komputera lub innego urządzenia z dostępem do Internetu (telefon, tablet) z zaktualizowaną przeglądarką internetową.
- Do prawidłowego korzystania ze wszystkich Produktów i Usług elektronicznych dostępnych na Stronie Sklepu, oprogramowanie oraz sprzęt Użytkownika/Klienta muszą spełniać określone wymagania techniczne opisane w niniejszym regulaminie
- Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z Produktów/Usług elektronicznych, które wynikają z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Użytkownika, bądź z problemów ze sprzętem lub łączem internetowym Użytkownika lub/oraz nie dostosowanie się Użytkownika do wymagań technicznych
Wymagania sprzętowe oraz oprogramowania dotyczące korzystania z webinarów NODN Progresfera na platformie Clickmeeting:
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych oraz mikrofonów, jednak z uwagi na możliwość przeciążenia konferencji podczas webinaru na żywo, nie jest wskazane korzystnie nich. Dlatego zalecamy wyłączenie kamery oraz mikrofonu na czas trwania webinaru i korzystanie z nich tylko na prośbę prowadzących. Komunikacja z prowadzącymi odbywa się online za pomocą czatu.
Uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do webinaru lub spotkania. Zostają zaproszeni do wydarzenia poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju webinarowego. Mogą również skopiować ID wydarzenia, które składa się z 9 cyfr, i wkleić je na tę Stronę.
Pamiętaj, że logując się do pokoju webinarowego, zostaniesz poproszony o wpisanie swojego imienia oraz adresu e-mail. Prosimy o podanie istniejącego – prawidłowego adresu e-mail w celu otrzymania materiałów z wydarzenia, w którym wziąłeś udział.
Uczestnicy mają również możliwość dołączenia do pokoju webinarowego z iPadu, iPhona, urządzeń z systemem operacyjnym Android lub przeglądarki (Google Chrome lub Safari).
Wymagana szybkość łącza internetowego
Rodzaj połączenia | Uczestnik (prędkość pobierania) |
Dźwięk | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps |
§3. Certyfikacja
- Certyfikat ukończenia kursu dostępny jest po zakończeniu realizowanego szkolenia online/ po zakupie nagrania do 7 dni od zakupu/uczestnictwa w szkoleniu oraz spełnieniu wymogów formalnych ukończenia szkolenia i uzupełnieniu wymaganych danych. Certyfikat wystawiany jest w języku polskim, w formie dokumentu PDF, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz. 1045).
- Dane niezbędne do wystawienia certyfikatu dla Uczestnika webinaru oraz zgodę na ich przetwarzanie do celów certyfikacji, należy uzupełnić w formularzu podczas składania zamówienia.
- Aby otrzymać Certyfikat Klient musi podać Sprzedawcy dane osobowe: imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wystawienia certyfikatu. Dane te przetwarzane są zgodnie z Polityką Przetwarzania Danych Osobowych, która znajduje się pod linkiem: https://progresfera.edu.pl/images/pliki_pdf/RODO_informacja_o_przetwarzaniu_danych.pdf
§4. Składanie i przyjmowanie zamówień
- Kupujący składa Zamówienie poprzez:
- wybór jednej lub kilku pozycji Produktów elektronicznych/Usług elektronicznych oferowanych w Sklepie Internetowym;
- prawidłowe wypełnienie elektronicznego formularza zamówienia;
- Wysłanie formularza zamówienia w formie elektronicznej ze strony Sklepu Internetowego.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Sprzedawca potwierdza złożenie Zamówienia poprzez zwrotną wiadomość email.
- W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie z uwagi na brak zamówionego Produktu/udzielenia Usługi elektronicznej, Sprzedawca powiadomi niezwłocznie Kupującego, proponując inny termin realizacji zamówienia. Kupujący jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia i może zażądać zwrotu wpłaconych środków na podstawie Dowodu zakupu.
§5. Realizacja usługi
- Dostawa kupionego Produktu elektronicznego/Usługi elektronicznej – dostępu do webinaru online, następuje drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu, niezwłocznie, nie później niż do 24 godzin przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Dostawa kupionego Produktu elektronicznego/Usługi elektronicznej – dostępu do webinaru on-line ma formę linku aktywacyjnego wraz z hasłem dostępu.
- Dostawa kupionego Produktu elektronicznego/Usługi elektronicznej – nagrania webinaru wraz z ćwiczeniami oraz materiałami w formie dokumentów elektronicznych następuje poprzez uzyskanie przez Kupującego dostępu do wszystkich tych materiałów na platformie internetowej, po zalogowaniu do konta.
§6. Szczegóły płatności
- Wszystkie ceny prezentowane na Stronie Sklepu są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena podana na Stronie Sklepu przy każdym Produkcie elektronicznym/Usłudze elektronicznej jest wiążąca w chwili składania Zamówienia.
- Na życzenie Klienta, do każdego sprzedanego Produktu, Sprzedawca wystawi fakturę nie zawierającą podatku VAT.
- Kupujący wyraża zgodę na wystawianie oraz przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury, faktury korygujące.
- Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- Numer konta Sprzedawcy jest następujący: 44 1870 1045 2078 1067 0605 0005
- W Sklepie dostępne są następujące formy płatności:
- tradycyjny przelew na konto bankowe Sprzedawcy: 44 1870 1045 2078 1067 0605 0005 (NEST BANK)
- płatności poprzez bankowość elektroniczną, realizowaną przez system płatności tpay.com. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez płatności elektroniczne tpay.com, obsługiwane są przez następującego operatora płatności: Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357, kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN wpłacony w całości.
- W przypadku braku zapłaty za zamówiony Produkt w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, lub w przypadku webinaru online – przed planowaną data i godziną jego rozpoczęcia zamówienie jest anulowane.
- W przypadku Produktów do pobrania informacja o możliwości pobrania zamówionych Produktów jest wysyłana do Klienta na adres e-mail podany przy złożeniu zamówienia.
- Faktura jest wystawiana w terminie 7 dni od dnia zaksięgowania na koncie Sklepu płatności z tytułu zamówienia. Klient zobowiązany jest do podania danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- W przypadku, kiedy uczestnik chce otrzymać FV wystawioną na Szkołę lub inną Instytucję i w ten sposób zrealizować płatność, podczas dokonywania wyboru formy płatności proszony jest o wybranie przelewu zwykłego oraz o kontakt mailowy w celu wystawienia dokumentu i przesłania go przez Ośrodek w formie elektronicznej na podany adres email.
§7. Prawa autorskie Sprzedającego
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie materiały udostępniane w ramach uczestnictwa w szkoleniach/webinarach zakupionych w Sklepie internetowym należącym do Sprzedającego stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
- Użytkownik zobowiązuje się wykorzystywać powierzone mu materiały i zawartą w nich treść (w tym w szczególności udostępnianych w ramach webinaru online, nagrania webinaru, materiałów szkoleniowych, kart pracy i ćwiczeń) wyłącznie do celów nauki własnej i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Sprzedawcy.
- Użytkownik posiadający opłacone szkolenie może drukować, pobierać i zapisywać wyłącznie dodatkowe materiały szkoleniowe do użytku osobistego w tym do wykorzystania podczas lekcji z uczniami bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania.
- Niedozwolone jest używanie materiałów szkoleniowych do celów komercyjnych, w tym do używania podczas własnych szkoleń prowadzonych przez Użytkownika.
- Użytkownik nie jest uprawniony do pobierania i zapisywania nagrania wideo.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do okresowej aktualizacji treści oferowanych szkoleń, w tym modyfikowania zawartości udostępnianych nagrań, testów oraz ćwiczeń i materiałów szkoleniowych.
- W razie naruszenia postanowień niniejszego punktu Regulaminu, Sprzedawca oraz właściciele praw autorskich mogą dochodzić od Użytkownika odszkodowania za ewentualne straty materialne i niematerialne wynikłe z tego naruszenia.
§.8 Odstąpienie od Umowy
- Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli “PROGRESFERA”
przy AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o. ma możliwość odstąpienia od umowy z winy Klienta, ze skutkiem natychmiastowym:- w przypadku, gdy Klient poda nieprawdziwe dane podczas Rejestracji na stronie sklepu internetowego;
- w przypadku, gdy Klient w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia nie opłaci Zamówienia.
- Kupujący nie może odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W innej sytuacji Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy drogą mailową na adres email: odn@progresfera.edu.pl.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Uczestnik będący konsumentem wysłał drogą mailową informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w terminie nie dłuższym, niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia.
- Zwrot kosztów nie jest możliwy w przypadku, gdy Uczestnik nie wziął udziału w wydarzeniu.
- Zwrot Płatności w przysługującej wysokości nastąpi w terminie do 14 dni od daty prawidłowego powiadomienia Organizatora o rezygnacji. Organizator dokonuje zwrotu Płatności przelewem tradycyjnym bądź poprzez bankowość elektroniczną na wskazany rachunek bankowy.
- W przypadku odwołania szkolenia/webinaru przez Sprzedawcę Uczestnicy otrzymają zwrot płatności w terminie do 14 dni od daty przekazania przez Sprzedawcę stosownej informacji.
§.9 Procedura reklamacji
- Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne można składać:
- e-mailem na adres odn@progresfera.edu.pl;
- listownie na adres: Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli “PROGRESFERA” przy AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o., ul. Szamarzewskiego 17/3 60-514 Poznań z dopiskiem „Reklamacja”.
- Zgłoszenie reklamacyjne jest rejestrowane, a potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia jest wysyłane na podany adres e-mail lub adres pocztowy.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie maksymalnie 14 dni.
§10. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o. (dalej: „My”).
- Jako administrator dbamy o to by przekazywane nam przez Państwa dane osobowe były bezpieczne. Można się z nami skontaktować w następujący sposób: – listownie na adres: ul. Szamarzewskiego 17/3, 60-514 Poznań – za pośrednictwem e-mail: office@aiadoradztwo.pl – telefonicznie: 666 356 705, 61 662 85 66
- Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu: wzięcia przez Państwa udziału w szkoleniu/webinarze online a także wysłania materiałów szkoleniowych, ćwiczeń, danych dostępowych do nagrania webinarów – w tym zakresie podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest wykonanie umowy o świadczenie usług szkoleniowych/usług elektronicznych; informowania o kolejnych organizowanych przez nas szkoleniach, seminariach, konferencjach w tym w szkoleniach bezpłatnych z Grantów Kuratora Oświaty oraz płatnych szkoleniach otwartych (cele marketingowe) – w tym zakresie podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda, obsługi zapytań jeżeli nie są one związane wprost z wykonaniem umowy, przechowywania danych w celach archiwizacyjnych, a także marketingu bezpośredniego oferowanych przez nas usług – w tym zakresie podstawą przetwarzania jest nasz uzasadniony interes.
- Będziemy przekazywać Państwa dane osobowe podmiotom udostępniającym nam narzędzie teleinformatyczne (IT), podmiotom udzielającym nam dostępu do platformy webinarowej, trenerom współpracującym z nami w zakresie prowadzenia szkoleń, wyłącznie na czas ich trwania, a także Wielkopolskiemu Kuratorowi Oświaty – wyłącznie w przypadku szkoleń realizowanych z Grantów Kuratora Oświaty
- Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe: do czasu wygaśnięcie roszczeń związanych z wykonywaniem umowy, w przypadku przetwarzania danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, w tym marketingu bezpośredniego naszych usług, do czasu wniesienia sprzeciwu. w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania przedmiotowej zgody
- Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych w każdej chwili. Ponadto, mogą Państwo żądać sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W przypadku danych, które udostępnili nam Państwo na podstawie swojej zgody i które będziemy przetwarzać z wykorzystaniem systemów informatycznych, mają Państwo prawo otrzymać je od nas w ustrukturyzowanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego lub poprosić nas byśmy przesłali je bezpośrednio innemu administratorowi.
- W przypadku, gdy Państwo wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych, mogą ją Państwo cofnąć w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej wycofaniem. AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o. Ul. Szamarzewskiego 17/3, 60-514 Poznań www.aiadoradztwo.pl, office@aiadoradztwo.pl, 666 356 705, 61 662 85 66. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu oraz przetwarzania danych osobowych w ramach wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją. Dodatkowo, w przypadku gdy Twoje dane będziemy przetwarzać na potrzeby marketingu bezpośredniego, również masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania, w tym profilowania jeżeli jest ono związane z takim marketingiem bezpośrednim.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu/webinarze oraz otrzymania materiałów szkoleniowych, ćwiczeń, dostępu do nagrania webinaru oraz Certyfikatu uczestnictwa.
- Decyzje podejmowane na podstawie Państwa danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na podstawie Państwa danych nie dokonujemy również profilowania.