Zapis na kursy i webinary – odpowiedzi na podstawowe pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Aby otrzymać fakturę należy wypełnić poniższy formularz przy zapisie. Fakturę wysyłamy na podanego w zgłoszeniu maila w ciągu 1-2 dni roboczych. Termin na opłacenie faktury to 14 dni. Dostęp do webinaru/kursu przyznajemy w dniu wysłania faktury. W przypadku faktury na szkołę/przedszkole, płatnikiem jest zazwyczaj gmina/miasto, a odbiorcą szkoła/przedszkole.

Kodu rabatowego należy użyć przy zapisie. Miejsce na kod rabatowy znajduje się pod podsumowaniem zamówienia.

Biorąc fakturę na szkołę/przedszkole/placówkę, dostęp do webinaru/kursu jest przyznawany z dniem wystawienia faktury. Wyjątkiem jest zakup webinaru tuż przed webinarem. Wówczas przyznajemy dostęp od razu, a fakturę dostarczamy dnia następnego.

Biorąc fakturę na osobę prywatną/ firmę, dostęp do webinaru/kursu jest przyznawany z dniem zaksięgowania płatności. Płacąc przez przelewy24, zamówienie jest akceptowane od razu. Natomiast, płacąc przelewem tradycyjnym, zamówienie jest akceptowane po pojawieniu się płatności na naszym koncie bankowym. Jeśli jest potrzebna faktura na firmę przed płatnością – prosimy o kontakt – wystawimy proformę. 

Osoby, które nie wyraziły potrzeby otrzymania faktury, otrzymują dostęp do webinaru/kursu wraz z dniem zaksięgowania płatności. Płacąc przez przelewy24, zamówienie jest akceptowane od razu. Natomiast, płacąc przelewem tradycyjnym, zamówienie jest akceptowane po pojawieniu się płatności na naszym koncie bankowym.

Prosimy sprawdzić SPAM i zakładkę “oferty”. Jeżeli potwierdzenie nie dotarło również i tam, to prosimy o kontakt z nami: szkolenia@progresfera.edu.pl

Prosimy sprawdzić SPAM i zakładkę “oferty”. Jeżeli faktura nie dotarła również i tam, to prosimy o kontakt z nami: szkolenia@progresfera.edu.pl

Zaświadczenie wystawiasz na platformie edukacyjnej www.edukacja.progresfera.edu.pl. Przyjdzie ono bezpośrednio na maila podanego przy zapisie. Prosimy sprawdzić również SPAM. Jeżeli zaświadczenia nie dotarło na maila to prosimy o kontakt z nami: szkolenia@progresfera.edu.pl

Każdy webinar na żywo zostaje kolejno przekształcany w kurs interaktywny. Kurs interaktywny zakłada nagranie z webinaru, ćwiczenia, materiały do pobrania, generator zaświadczeń. Proces przekształcania webinaru na kurs trwa około tydzień. Każda osoba, która wykupiła dostęp do webinaru na żywo ma również dostęp do kursu interaktywnego. Dostęp przyznawany jest na 365 dni.

Dostęp do kursu interaktywnego jest przyznawany na 365 dni od dnia zaakceptowania zgłoszenia.

Zapis dodatkowej osoby na szkolenie nie może odbyć się poprzez konto osoby zapisującej. Można dokonać zapisu za inną osobę, ale musi odbyć się on identycznie jak w przypadku własnego zapisu. Wówczas przy zapisie należy podać imię, nazwisko oraz email osoby zainteresowanej uczestnictwem w danym webinarze/kursie.

Stwarzamy możliwość zamówienia zbiorowego, a przy zapisie kilku osób z jednej placówki udzielamy rabatu. Aby dokonać zamówienia wystarczy wejść na stronę: www.szkolenia.progresfera.edu.pl/zamowienia-zbiorowe/ i wypełnić znajdujący się na niej formularz. Nasz sekretariat skontaktuje się w sprawie faktury i przydzielenia dostępów. Prosimy tylko pamiętać, że każda zapisana w ten sposób osoba będzie zakładać swoje konto, aby mieć dostęp do wykupionego szkolenia. 

Zapraszamy do kontaktu! 🙂

szkolenia@progresfera.edu.pl

Edukacja to Twoja pasja? Nie przegap szkoleń, które mogą Cię zainteresować!

Zostaw nam swoje imię i adres e-mail, a będziemy Cię informować o nowych webinarach, kursach, otwieranych naborach na studia i innych wydarzeniach Progresfery.

Swoją zgodę zawsze możesz wycofać jednym kliknięciem.

#NauczycielomJutra #DlaSzkołyzPomysłem